Aktiv Torsdag


Jaha.. Vad har jag hittat på idag då?
Till å börja med så sov jag.. Sov å sov så länge som det bara gick.

Sen så vad gjorde jag då?
Jo jag satte igång och diskade, damsugade och damtorkade badrummet.. Det blev rent och fint :)
Efter det så pallrade jag mig iväg till affären å handlade lite så att det kunde bli lite mer vettiga saker gjorda.
Det blev en bak dag av denna dagen..



Kakorna blev GODA men vem kan misslykas med kakor?
Det blev inte hallongrottor men det blev hjortrongrottor. Minst lika gott. Har man inte hallon hemma så tager man vad man haver eller hur var det? Visst jag var å handlade men det känns bra onödigt att köpa hallon när jag har en massa hjortronsylt.


Baugetter som inte riktigt ser ut som den men som smakade riktigt bra :)

Sen efter allt plock och all den disk som blev så var jag ju även tvungen att se till att få något i magen. Så då blev det middag på det hela med. Egengjord pytt med ungsbakad tomat. Lovley!!!



Så blev min dag idag. Efter att ha pillat med allt som jag faltiskt ändå har hunnit idag så ramlade jag ner i soffan och här har jag blivit kvar. Jag sov ju ändå till kl 12 så jag tycker att jag har hunnit med en hel del idag.

Lilla jag klappar mig själv på huvudet ;)

Kommentarer
Postat av: Marita

Flink du e! Såg skikkelig godt ut vennen min.. Klem

2009-10-09 @ 08:12:45
Postat av: mamma

Både Sten och jag tycker att det ser väldigt smaskigt ut. Blir fika sugen. Vi får ta de nästa gång vi kommer.....

Duktig dotter

2009-10-09 @ 08:54:09
Postat av: modern

Ser jättegott ut.

2009-10-09 @ 09:23:14
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0