Dumma tå!


Jaa.. Aj! Dumma tå den är röd och blå..
Så tokigt det kan bli. Har ingen aning om vad jag har lyckats med.. Men det verkar som att den är ur led.
Så nu sitter jag här å väntar på att klockan ska bli 19.30 så att jag kan åka upp till akuten.
Gruvar mig lite smått, om den inte är där den ska så måste den ju vridas lr läggas på plats.. Aj!
Någon sa att jag borde be om lustgas.. Säkert, jag sitter ju här och gör inte annat än fnittrar.. Hihi..
Det är väl ändå höjden av klantighet att få en tå ur led om det nu är så.
Men som jag förklarade det för tanten i telefonen..

Den är lite röd och lite blå.. Den är överrörlig åt fel håll och om jag böjer på dom andra så följer den inte med.
Den lägger sig uppe på dom andra..

Det ska nog inte vara så tror jag..
Mamma tyckte med att det såg lite lustigt ut.. Lr rättare sagt som hon sa:
-Anna den är ur led..

Hoppas inte. Men det märker jag när jag kommer dit. Hur fånig jag nu än känner mig som kommer dit med en liten tå.. Haha..
Oj oj.. Det ska en Anna till för detta tror jag..

Mamma lilla hon tog och ramla ner för trappen och bror min är sjuk. Kan man tänka sig att vi är släkt lr?
Du måste ta det lugnt mamma lilla. Vara lite försiktig med dig själv!
Jag har faktiskt tio tår men bara EN mamma!!!


Nu ska jag lägga mig en sväng och bara vänta. De e nog bäst tror jag..


Kommentarer
Postat av: modern

Aj Aj hoppas det är bättre men det kan ju bli länge på akuten...

2009-10-05 @ 21:00:32
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack

2009-10-06 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0