Gomorron


Ja då var det en ny morgon. Sitter här nyducshad och väntar. Har en kaffe bredvid mig som skall drickas upp innan det är dax att ge sig av..
Nu är det typ 20 min kvar innan jag ska bli upp hämtad ute vid vägen. Åka till någon som jag inte har en aning om vem det är. Fy så nervös jag är. Det känns jätte konstigt. Idag är jag där bara för att ingen annan kan. Det leder inte till något. Jag ska bara vara där för att dom andra ska på möte. Konstigt känns det.
Får väl glädja mig åt att det faktiskt är sol ute och att det redan är onsdag. Men egentligen vet jag inte om jag vill att dagarna ska springa iväg. Då blir det kortare kvar av allt. Men men..

Nu pratar dom om mat på radion. Det påminnde mig om min matlåda. Kanske att jag ska ta å packa väskan innan jag glömmer den igen. Hm..

Jaha, det är onsdag morgon och jag är vaken. Snart klar för att gå till jobbet. Jobbar dubbelt idag.
Kickoff eller vad man ska kalla det på Harrys ikväll.. Hulahula tjejer å massa annat..




Vad hittar du på för kul?


Kommentarer
Postat av: mamma

Självklart kommer de att gå bra. Ring mig när du kan. Hämtar Erik idag, hemma vid fyra. Imorgon är jag på sjukhuset i stort sett hela dagen. Kram

2009-10-07 @ 09:01:36
Postat av: Karin

I see.. du får börja kika in oftare då;)

2009-10-07 @ 10:50:32
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: modern

Party vad sugen jag blev på ÖL

2009-10-07 @ 20:58:15
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0