Hur ska du göra?


Till helgen är det den helgen som bara växer och växer för varje år. Den blir större och större..
Det är alltså "Alla Helgona" helgen om vi ska ta det på svenska. Jag önskar att jag får vara ledig och gå ut och spöka. Men chansen till att det blir så den är väldigt liten. Hade jag vetat att jag skulle få ledigt hade jag surfat iväg och köpt någon rolig kostym..

Kanske något sådant här..



Fast antagligen inte.. Dels fr att det känns som att man skulle bli väldigt ut tittad och dels för att jag aldrig skulle hinna få hem det i tid innan helgen. Så är det när man antagligen jobbar men inte vet. Har ÖNSKAT och ÖNSKAR ledigt på lördag men jag tror inte att jag får det.. Fasen! Men men.. Även om jag inte får ledigt så är jag ju iaf ute eftersom att jobbet innebär att vara ute. Inte riktigt samma sak men nästan.. Lr?

Så vad kommer du att göra?
Sitter du hemma, är ute och busar eller ute och snubblar?


Kommentarer
Postat av: mamma

Har laddat med lite godis ifallatt.......



Lycka till med intervjun

Kram

2009-10-29 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0