Kallt..


Har haft en jätte bra helg med en massa mys :)

Fredags så tog jag en kaffe med Lasse innan jag skulle jobba.
Lördags hade jag heldag med Marita och Richard innan jag skulle jobba. Det vart en runda på torp och det blev äta gott på harrys sen avslutade vi med lite Buzz. Underbart!
Idag har det varit hemma mys hos Marita och Richard + Zandra och jag. Buzz, middag och film. Vad mer kan man önska?
En jätte bra helg med andra ord fast att jag har jobbat och haft ont i ryggen..
Ringa faket imorgon ja..


Just nu sitter jag med en massa massa ljus tända för att försöka få upp någon värme i mitt hem..
Det var så kallt här att min näsa var kall. Måste verkligen be min hyresvärd att fixa elementen. Det går ju inte att ha det så som det är nu. Det är alltså så att jag har närmare 30 levande små lågor runt om i mitt hem.. Om inte fler.
Nu börjar det blir gott igen..

Slö kolla lite på tv innan det blir sängen.. Mm..

Tjenixen!

Kommentarer
Postat av: Marita

Må bare huska å blåsa ut lyso för du legge deg eller drar nåken plass.... Har hatt ei kosli helg eg og, godt å ha deg med.. Glad i deg! Klem

2009-10-12 @ 10:08:46
Postat av: Mamma

Här var de bara ca 2 minus i morse, ute alltså... Lite snö flyger i luften. Erik tyckte de var jätte kul med vitt på backen. Hör av dig till mig sen. Kram

2009-10-12 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0