Konstigt..


Ja det blev en ganska så konstig dag. Har nog nästan inte gjort något av det som jag egentligen hade tänkt. Men det kan bli så ibland. Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Lusten och orken bara försvann..
Livet kan ta sådana konstiga vändningar..
Det är just livet det handlar om..





Jag ser en tår i din ögonvrå.

Jag känner din sorg och jag kan förstå.

Det är så svårt att låta någon gå.

Det är så svårt att bara se på.





Saknar ord för att kunna säga mer. Men jag gör vad jag kan för att bara finnas och hjälpa. Jag vill inte bara stå och titta på. Jag vill kunna vara ett stöd..
Hoppas verkligen att dom känner att jag finns och att jag vill finnas..




Kommentarer
Postat av: mamma

Håller om dig

2009-10-01 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0