Lång måndag


Min dumma tå var visst inte så dum som jag trodde. Antagligen så har den varit ur led, men eftersom jag inte kan låta bli att pilla när något är som det inte ska.. Ja då har jag lyckats att dra den tillbaka och det var bara en svullnad kvar. Istället får jag veta att jag har en gammal fraktur i tån bredvid för det var den som doktorn trodde att det handlade om. Lite roligt blev det när han kom in och sa att den nog var lite trasig å det visade sig att det var fel tå han hade tittat på. Han fick gå tillbaka och kolla bilderna en gång till för att vara säker..
På vägen hem gick han som jobbade uppe på röntgen om mig och frågade om det var bra. Trevlig prick.
Å så ödets ironi!!
Lite längre ner på vägen kommer jag ikapp honom.. Där står en bil med varningsljusen på, en tjej som fått stopp på bilen. Eftersom att killen skulle iväg med bussen och jag inte hade brottom så blev jag kvar och väntade på dem som skulle hjälpa henne. Hon hade lyckats att åka ifrån sin mobil så jag fick agera mobil ett tag.
Kallt var det ute.. Så när hennes svärfar kom till undsättning så haltade jag mig vidare hemmåt..

Nu har jag druckit en kopp med varmchoklad och bara myst i soffan. Snart är det daxs att sova.



Vem har sagt att det ska vara nyttigt? ;)

Så vad har jag hunnit göra idag?
Tagit en låång kaffe efter ett besök på fonus
Drukit ännu mera kaffe med grannen
Diskat
Tvättat två maskiner, hängt och vikt
Plockat allmänt i lägenheten
Varit på akuten

Det blev en del ändå fast att det bara är måndag.. Undra just hur resten av veckan kommer att se ut. Haha..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja inte ska man vara "ledig" inte...

Hoppas denna dag blir bättre för dig.

Själv har jag lite ont lite överallt men är redan bättre mot för igår kväll.

Hämtar Erik imorgon.

Puss och kram

2009-10-06 @ 11:19:22
Postat av: Richard

Hej Anna, Hur är det med dig? har hört om man har ont i en tå så får man kanske operera bort alla tår :S hoppas inte det händer.

Ha det bra.

2009-10-06 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0