Ny dag.


Idag är det en ny dag. Vet inte ännu vad jag ska göra med den. Har inga planer alls..
Konstigt det känns att inte ha någon plan för vad jag ska hitta på. Brukar ju ändå kunna komma på något att göra.
Men jag kanske skulle kunna måla färdigt mina ramar eller kanske baka en kaka..
Det finns nog alltid att göra om man bara tänker efter lite..
Städade och dammade gjorde jag ju hela dagen igår så något sådant behöver jag inte direkt göra.
Konstigt det känns..

Nee nu ska jag äta frukost och tänka lite.. Frukost när kl nästan är två. Aj aj.
Det är inte bra det men vad gör man när man jobbar så man kommer hem tre på natta??

Kommentarer
Postat av: rebecca

headern blev söt tycker jag. :)

2009-10-01 @ 23:20:21
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0