Rörigt värre


Hela dagen har varit jätte rörig. Har efter dagens möte som egentligen enligt ord skulle vara imorgon. Enligt lappen skulle vara 091213, men som var idag. Ja jag sa att det var rörigt. Vilket fall så har jag efter det mötet kollat högt och lågt efter jobb eftersom att jag nu är inne på sista månaden på mitt.. Jippie! Not.
Men just nu e jag bara SUPER trött..
Sova står högst på listan..

Skriva till alla intressanta jobb som jag hittade blir det imorgon. Kanske att jag åker ut till havs eller upp till snön i Österriket..
Med andra ord är jag öppen för förslag och vill verkligen inte bara sitta hemma utan jobb..

Men nu som sagt sova...

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0