Snurr snurr..


Från att ha en väldigt lång och aktiv måndag till att ha en stillsam tisdag. Känns som att jag verkligen inte har gjort något vettigt alls idag.
Var på möte kl 13 idag och var inte klar där förens kl var närmare halv fyra tror jag. En massa massa prat om allt och inget. Pratade om det som har hänt och vad som komma skall. Men inte blev jag ett dugg smartare av det. Snarare ännu mer förvirrad. Men jobba ska jag visst imorgon iaf. Ska till någon dam en bra bit utanför stan. Ska bli lite intressant. Men det känns inte alls taggande. Men det blir väl bra det med.
Efter mötet har jag bara suttit här hemma. Kollat på tv, kollat jobb och bara varit. Lagat lite mat och funderar nu på att vika tvätt.. Spännande va? Lr kanske inte alls. Haha..

Något som har varit lite roligt var att jag har pratat med Helena. Det är flickvännen till en barndomskamrat till mig. Har inte haft någon kontakt med honom på MÅNGA år. Men nu har iaf hon och jag ordat lite. Det var riktigt trevligt. Fick ett kort på Grabbarna med, jätte fina alla tre. Det var alltså min vän och deras två barn som jag fick kort på.

Jaha.. Det var väl ungefär det jag har gjort idag. Kan verkligen påstå att jag gjorde många många mer saker igår. Glömde ju faktiskt igår att jag även bäddade rent i sängen.
Finns det nåt bättre lr? Hehe.

Nee nu får jag vara lite vettig igen. Diskat har jag iaf gjort efter maten så nu blir det tvätten tänkte jag. De som är kvar sedan igår. Imorgon hinner jag ju inte då är det fullt upp hela dagen. Jobbar dubbla pass imorgon.
Harrys 18 imorgon kväll.. Jippie.. Not!

Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0