Torky lr nåt...


Mm.. Verkligen.. Blogg torka BIG TIME! Fast egentligen skulle jag kunna skriva om en massa massa saker som jag har hittat på men det har inte riktgit funnits energi och tid till det.
Nu sitter jag här pigg och glad en söndag dag. Haha..
Kaffen har jag nästan druckit upp och sitter och kollar på reprisen, Mammas Pojkar..
Har missat alla andra avsnitt för utom det första. Vet inte ens hur många som har varit. Det är allt lite spännande att kolla på. Som dom grejar.. Lite roliga mammor.. Undrar just hur det hade gått om jag var där. Hmm..

Nee nu är det dax att ta en kopp kaffe till och fota lite så kanske jag kan få lite ordning på bloggandet igen. Det kan ju vara på tiden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0