Totalt färdig..


Har egentligen inte gjort mycket vettigt alls idag men ändå är jag helt slut.

Fick gjort lite viktiga saker förut idag. Så tog jag och Zandra en tur till Överby. Snurrade runt i alla skoaffärer så att Z kunde hitta sig ett par bra arbetsskor. Tog även en sväng på ÖoB och Rusta där jag hittade lite små pill som jag ville ha. Flytljus i form av rosor och en liten ängel. Söta saker som piffar upp. Men ibland känns det som om det bli lite för mycket gulli gull..
Hann dock inte till jysk dit jag gärna skulle vilja för att köpa två grejer som jag faktiskt anser att jag verkligen behöver..



Tvättkorg till badrummet och en bänk till hallen.. Det skulle verkligen göra gott..
Nakdelen av att ha gått runt på Överby och donat här hemma efter när jag kom hem. Det är att jag har ont i ryggen. Får hoppas att det går över. Annars måste jag nog ringa och göra en sådan där anmälan som mamma pratade om. Skadad utav jobb eller vad det heter.. Jaja..

Nu är det snart dax att sova men innan det blir det varmchoklad eftersom att det enda samtalet jag glömde att ringa var till hyresvärden. Klant jag! Nu har jag säkert 50 ljus igång för att ha någon typ av värme här inna..

BURR!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

ta hand om dig. du måste vara försiktig. älskar dig

2009-10-13 @ 08:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0