Elefant ??


Tror fan att det bor en sådan någonstans i närheten av min lägenhet.. Jag har ingen som bor ovanpå min lägenhet men ändå låter det som att någon springer på taket eller nåt.
Jag fattar inte. Sjukt irriterande!
Kan det vara dom som bor under mig som går så pass tungt att det ekar hela vägen upp?
Kan det vara dom som bor i ett hus bredvid som bankar runt så?
Förstår verkligen inte vad det kan vara som gör att det låter så mycket. Jag har på tv:n men hör dem ändå!
Vad är då problemet, det undrar jag!
Fattar verkligen inte.. Ska jag kanske köpa tofflor till alla mina grannar så att man slipper höra det där jäkla oväsendet?? Nu har jag typ maxvolym på tv jäveln och hör dom ändå! Det känns som att det är inte helt okej.
Men när jag inte vet vart det där jäkla ljudet kommer ifrån kan jag ju inte gärna gå å gnälla på någon heller..

Ska man stampa i golvet?
Ska jag banka i väggen lr vad ska jag göra?

Det gör mig ärligt talat vansinnig!


Ungefär som dom där låter det som att någon av mina grannar håller på.. GAAH!!!


Kommentarer
Postat av: nea

kanske har råttor på taket hehe

2009-09-21 @ 23:41:52
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0