Gbg - The big City

I väntan... Trött Bebis?


Denna morgon när klockan ringde var det inte för att åka till jobbet. Det var för något mycket roligare..
Me and Zandra åkte ner till staden söder om oss för att ta en runda. Vi traskade fram och åter. Flera vändor.
Hur vi än gjorde så var Zandra lite vilse inne i Nordstan men jag hittade. Wow!
Fast där ska då läggas till att när vi kom ut på gatorna så var det Zandra som fick ta ledningen. Då var jag inte alls lika haj. Hittar lite men inte allt fast jag vet faktiskt hur man tar sig till Liseberg. Bra va? Haha..

Vi traksade runt iaf. Så efter ett tag blev nivån låg. Daxs att tanka oss fulla med mat och kaffe för att orka vidare.
Åt en smörgås med lax som senare stod mig i halsen typ 3h efter, mindre kul. Så det gör inget tycker jag att det inte blev någon bild på det.

Zandra hittade allt det som hon skulle ha. Jag hittade inte nåt! Bara ett par skor som jag tyckte var sjukt söta. Men jag vet inte riktigt om jag behöver dom :(



Så efter nån timma till blev det nästa café, långt upp på avenyn. Där satt vi tills vi skulle möta upp Marita.
Zandra köpte sig en potatis som inte alls smakade bra och jag en ramlösa då den där laxen fortfarande inte hade gett sig..



Så efter det åkte vi runt och snurrade lite. Till Backaplan tror jag att det heter och kollade + provsatt några soffor som jag kollat på. Har ju bara sett dom på nätet och då e det en smula svårt att avgöra om dom e goa att sitta i.
Öh.. Sen blev det Ikea. Runt på nedre plan endast. Köpte inte såå mycket. Gjorde endast av med 233:- å det är väl ändå inte mycket för att vara på Ikea? Lr?
Jag fick mig iaf en taklampa som jag ska förörka hitta mig en kopplingsannordning eller vad det heter till så att den kan fungera. Ljus i köket när man får för sig att laga mat e ju inte fel..

 

Tänk så mycket man kan få till att skriva om när man egentligen inte vet vad det är man ska skriva..



Sen har det nog inte alls hänt så mycket mer. Utom några galningar utanför min granndörr. Precis när jag skulle kliva ur bilen. Först står dom ivägen så tutar vi på dom.. Vad händer??
Jo en av dom slår/sparkar bilen, vilket vet jag inte det bara small. Så vi kör vidare sakta..
Vad gör dom då? Jo dom följer efter bilen!!! Då kör vi snabbare och åker för att lämna Zandra istället.
Det va läskigt det.. Å dumma SNUTAR, det finns det. Såg faktiskt ut som att dom här människorna inte hade fötterna på jorden och försökte sig in i ett hus som inte dom hörde hemma i. Vad händer? Jo dom säger att finns det någon ledig och dom kanske har tid. Ja då kan dom åka..

Inte konstigt att det ser ut som det gör i Sverige idag..
Om dom inte har tid att förebygga något är det klart att dom alltid kommer när det är försent!! Dumt!

Jaja men imorgon när klockan ringer är det dax för jobb så jag bör nog sova nu..



Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0