Helt otroligt..


Oj oj.. Jag har många gånger varit den som skrivit för att lätta mitt hjärta. Men nu känns det som om jag inte kan.
Även om jag kunde skulle det inte vara till någon nytta. Konstigt det kan bli ibland.
Kollade på Lyxfällan och grät.. Kollar nu på Grannfejden och tycker att ibland kan folk vara fånigt tjuriga.
Men men någon måste kanske roa sig med det med?!


Eftersom att jag vet att ingen kommer att kunna trolla med knäna åt mig kan jag ju visa något annat istället..

Jag har ju gjort ett ordentligt försök att ta bort allt svart och allt annat sånt. Har fått för mig att jag vill ha det vitt i mitt hem. Man kan ju passa det till en massa massa olika andra fina färger. Får jag för mig skulle jag ju kunna plocka in svarta detaljer. Men det tror jag inte alls så starkt på. Det som fick mig in på det här nu var iaf att jag har tatt och målat om min badrums möbel : )
Har börjat målat lite annat med men är ännu inte klar. Det blev lite för mycket målning där ett tag..




 

Visst blev det bättre? Det tycker iaf jag. Så jag är nöjd.. Så var det några fler projekt jag hade ja.. Dom är då inte riktigt klara. Men jag är på gång att fixa dom med. Sakta men säkert : )

 

Dom håller med på att bli vita. Då blir det en massa massa vitt överallt.. Haha.. Blir nog bra det..

 

Men nu är det dax att krypa ner under täcket. Ska upp på tok för tidigt imorgon. Typ kvart i sex eller nåt. Inte alls sugen på att kliva upp vid den tiden. Men det blir nog så bra så. Kanske ska kliva upp ännu tidigare så har jag en chans att kasta i mig lite kaffe och vakna kanske.. Vet inte alls. Ställer klockan och hoppas tror jag.

 

Korta ord om dagen innan jag faller ner i sängen..
SJUKT trött på mina små missar nu. Fattar inte vad det är för fel på dom! Dom bara springer och springer, finns det löparband för katter??

Haft jätte trevligt med Zandra och bara varit nästan. Vi gjorde som inget speciellt men det var bra mysigt ändå!

Så en fika men Marita, det var såå länge sedan jag och hon hade en fika. Vi umgås för lite! Jag vet att du läser ; )
Men jag tycker att vi måste skärpa oss båda två och ta hand om varandra! Saknar som det har varit men jag vet att det är lite svårt nu kanske för det är inte riktigt samma situation som det var förut men ändå.

Det har iaf varit en lugn och bra dag. Men nu är det verkligen dax att lägga sig..

Natti Natti Alla..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Tjusigt. Du kan du. Men de var ingen nyhet.

Håller med om det vita, man kan dekorera med färger sen. Svårt med färgade, mönstrade väggar. Lättare att byta ut tex bara gardinerna

2009-09-07 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0