I väntan..


Sitter här och bara väntar.. Väntar på att lilla Zandra ska bli klar med allt sitt pill så vi kan gå in till stan igen.
Så vad gör men medans man väntar då?
Jo jag tänkte kolla lite resor. Lika sugen som vanligt på att åka iväg och bara rymma från vardagen lite..
Hitta en resa till Tunisien för ca 2500:- en vecka med hotell.. Det är ändå inte alls dyrt för en resa.. Inte tycker jag att det låter dyrt iaf. Men jag har väl ingen aning eftersom att jag inte åkt..
Men nu blev jag sjukt sugen igen!!


Vill vill vill åka.. Vore såå fantastiskt kul!



Men nu e Zandra klar så nu gick vi visst.. Kanske att det är en kaffe på G :)

Kommentarer
Postat av: modern

Ja att fly vardagen är inte helt fel och att resa kanske är det.

2009-09-03 @ 20:08:49
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0