Idag.


Har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att jobba..

När jag kom hem använde jag iof all den orken jag hade kvar och städa lite i hemmet. Det behövdes tyckte jag.
Så jag gjorde ett halvhjäratat försök att knäskura badrummet inför kommande projekt där inne.

Men jag gav upp efter att jag gjort hälften. Det blev rent men min ork och lust rann ut i sanden. Fokuserade på helt andra saker..
Mattanten där jag har jobbat de senaste veckorna har gett min insperation till att baka. Senast idag då hon gjorde en kär barnfavorit!
Snoddas, Kärleksmums, Mockaruta eller helt enkelt en vanlig chokladruta. Kärt barn har ju många namn så. Vilket fall så gjorde jag klart så att det inte såg hemskt ut i badrummet tvättade händerna och sprang..

Köpte grejerna.. Hem och rörde ihop! MMm. Blev sjukt god! Nöjd är jag.. Baka mera nu snart!
Har två lådor med rutor ståendes i frysen. Måste baka kakor som kan förvaras torrt bara. Sånt som inte behöver frysas. Kolakakor kanske.. Hm.

Sova och sedan baka imorgon kanske??

Natten nu iaf...

Kommentarer
Postat av: Mamma

baka är rogivande och även gott.

Kram

2009-09-26 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0