It´s time..


To go to bed..
Blev det ens rätt det där? Ingen aning just nu. Jätte super trött och har haft en lika ointressant dag som vanligt.
Jobbat.. Gått hem från jobbet. Suttit på rumpan en stund och pratat med Bea medans jag diskade. Det var ett tag sedan nu så det var minst sagt daxs.
Just det sen gav jag bort mitt vardagsrumsbord till Milla innan jag kommit på hur jag ska lösa det med ett nytt.
Klumpigt men sant. Ville ju inte ha ett svart och hon ville ha ett så varför inte?
Inget svart i mitt hem kvar snart! Helt underbart.
Sen efter en lååång stunds gnällande i min ensamhet så tog jag mig i kragen och gick och handlade. Det bidde tv¨å kassar mat och en lite fattigare jag. Men det finns faktiskt nåt i kylen nu igen. Å det viktigaste..


MJÖLK till Kaffet imorgon.. Haha.. NOGA!

Men nu ska jag rulla mig in till sängen för jag har faktiskt ätit lasange idag, egengjort innehållande tomat och spenat.. Mumma faktiskt. Men den smakade inte som mosters : /
Men det räcker länge iaf.. Ekonomi tänkande!

Äh.. Natti natti nu..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror nog att du kan.

Nä, jag vet att du kan.

Älskar dig.

Kram

2009-09-02 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0