Dom tappade bilderna..




Mys Taxar från i Lördags. Närmast har vi Turbo och i bakgrunden ligger Dora och tjurar.
Väldigt trevliga vovvar. Pigga! En promenad i blåsvädret blev det. Efter det jobb. Det  kan alltså summera min lördag. Plus någon liter kaffe.



Super härliga sommarskor från mitt hjärta! Tänka sig att han har koll på att jag verkligen ÄLSKAR skor. Diggar dom starkt och vet redan vad jag ska ha på mig till så fort vädret tillåter. Sommar skor hela vägen från Thailand. Borde jag bli ganska så endam om väl? Hehe



Så sist men inte minst, mitt söndags fynd! Har kollat efter en skinnjacka länge men inte hittat någon som jag tyck varit värd pengarna. Men nu så! Äntligen en jacka till rätt peng. Blev även den lilla randiga som jag har på mig under. Riktigt, riktigt nöjd är jag.


Så efter dessa goa dagar avrundades helgen insnurrad i armarna på min kärlek. Vin och räkor innan vi båda tvärdog! Helt slut, uppe tidigt och promenad i ett stormigt Gbg.
Kallt men ändå helt underbart! Lite tid ihop men ändå så värdefull!



Nu ska jag störta ner i sängen för att upp och jobba riktigt tidigt.. 06.45
Pust vad tidigt! Men fan vad jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0