Minnen


Vem längtar inte efter sommaren nu?
Jag längtar då som bara den. Gick igenom min mobil och hittade många goa bilder från sommaren som var. Vilken sommar! Helt underbar ju. Finns inte mycket man kan klaga på tycker jag. Fint väder, visserligen med ett antal regninga dagar med. Men det är trots allt Klassisk Svensk sommar vi pratar om här nu.
Smakprov från förra sommaren iaf..

Man längtar ju inte mindre när man ser dessa bilder. Kommer faktiskt ihåg alla dessa tillfällen och det är bara bra minnen. Vilka dagar. Sol och jobb blandat med tid tillsammans med underbara vänner.

 


Har även reflekterat på andra minnen dom senaste dagarna. Många minnen som har varit båda på gott och på ont. Men allt som hänt har ju trots allt gjort mig till den jag är idag. Vet inte man ska skratta eller gråta. Tacka eller banna. Det är nog mest så att man får ta det som det är och använda det på bästa sätt.

 

Vad säger du min kära vän? Vi har trots allt haft en lång pratstund idag om många saker. Allt mellan himmel och gjord! Jag är glad att jag har dig och för den du är! Du är en fantastisk människa och du har verkligen hittat en helt underbar person att dela det nya äventyret med. Glad i deg!

 

 


Man ska väl trots allt försöka att uppskatta den man är? Om man inte gillar den man är så finns det ju ingen annan än en själv som kan förändra det. Eller?



 

 

Tänka till tusen och somna där efter...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eg seie ikkje mer enn suss på deg min skjönne venn! Du e så elska!

2010-04-23 @ 07:55:44
Postat av: Anders Sporring

Jo hjärtat! Vi längtar alla efter den, och om den här sommaren blir som den förra så kan det bara bli kanon!

Kramar

Gufar Anders

2010-04-23 @ 10:43:43
URL: http://sporring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0