Pyttsan!


Dagen blev visst inte så bra som jag ville. Men det finns fan inget att göra åt det när det finns dom som tycker sig ha rätt att spela DIKTATOR. Klart att jag förstår det. Påverkar ju inte den personens plånbok. Då gör det ju inget! Om det inte drabbar en själv så är det antagligen mycket lättare. Fan va förbannad  jag blir! Synd att man ska vara beroende av skiten. Tröttsamt är vad det är. Det där med uppskattning för att man arbetat troget under lång tid spelar visst inte alls någon roll. Underbetalda och utnyttjade. Det är vad vi är! Inte fan är vi VÄRDesatta iaf!!

Sktigrejer!

Dax att sova igen. Men nu har jag iaf fått ur mig lite igen. Fy vilken bitter vecka det blev fast att det skulle vara en bra vecka.

Toppen...........     ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0