Smulan


Vovvsingen som jag har spanat in mig på! Den lilla sötisen som jag vill ha! Vet att det inte är rätt läge att skaffa hund, men jag saknar så att ha någon hemma hos mig. Önskar att jag hade haft kvar Nikki ibland. Men jag vet ju att hon har det bättre nu. Men ibland så ångrar jag mig ändå!

Vilket fall så tycker jag verkligen att denna hund är fantastiskt fin!



Visst är hon väl ändå gullig?
Jag tycker att dom är jätte fina och har fastnat för rasen. Känns som att det är en "LillaMy" hund det där.
Någon dag så hoppas jag att jag kommer att kunna äga en sådan här hund. Dom söker fodervärdar till en av valparna men jag tror inte att jag är rätt kandidat ändå.
Hade annars varit kul att söka. Men eftersom att jag inte tror att det är rätt tid så låter jag bli! Borde inte ens titta på dom. Blir ju så sjukt sugen!
Tänk promenad i sommar, morgon, dag och kväll. Hur mysigt skulle inte det vara då?

Åh!

Någon som håller med mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0