Snyggt!


Det man inte har köper man? Eller? Nja.. Kanske inte riktigt. Det finns ju gränser. Men något som jag varit sugen på att testa länge det är att göra en ögonfrans förlängning. Mina fransar är bebis små och korta. Spikraka mer eller mindre. Inte alls kul! Vilket tjej drömmer inte om milslånga fransar med den perfekta böjen? Så idag har jag iaf gjort det. Alltså inte jag fast att jag var med. Lr jag vet inte hur man ska beskriva det. Vilket fall så här såg det ut innan när jag hade bara mina små bebis fransar.



Så efter ca två timmar av tålamod och fantastiska Ferdone som la fransarna på mig så såg det ut såhär..



Tiitta! Det är som trolleri. Plötsligt fanns det fransar där. Långa fina! Jätte konstigt kändes det när jag tittade i spegeln. Gillade det fast ändå inte. Men det var nog bara för att det var så ovant. Hallå, jag har ju alltid haft korta fransar. Så det kändes jätte konsitg. Men shit vad jag gillar det nu! Frisören som en gång klippte och sa att du kommer att gilla det om ett par dagar hade jätte fel. Men fransarna som först kändes konstiga känns nu som om dom alltid borde vara där! Gillar det verkligen. Hoppas att det håller länge nu bara. Får se hur länge det håller. Hoppas att det håller länge!

Hela grejen var som en minispa upplevelse. Undrar just vad mer man kan hitta på för att skämma bort sig själv?

Så nu några hur det ser ut om jag faktiskt tittar..


Gillar det! Tänk så skönt. Inte precis så att man behöver tänka på mascaran i första taget nu inte!
Kan nog se detta som en tidig födelsedagspresent till mig själv. Nästa helg blir det den stora riktiga presenten. Längtar verkligen tills dess!

Någon fler som blir sugen på fransar?



Kommentarer
Postat av: Pucko

Jätte fint vart det. jag vill oxå ha=)

2010-04-26 @ 08:40:05
URL: http://puckopaulinas.blogg.se/
Postat av: Pucko

hej hej joo allt är bara bra med oss. Emmy är ju så stor att hon börjar skolan nu till hösten. Det är lite läskigt för det betyder att jag är gammal=P Men med lite tur så ska jag lägga upp några bilder på henne från gymnastikuppvisningen ikväll... Hur är det med dig då??

2010-04-26 @ 14:52:28
URL: http://puckopaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0