Work it


Jag och Didi är bäst på att promenera. Vi tar långa promenader med långa pauser. Men det är sjukt mysigt och vi har alltid roligt! Jag gillar det skarpt. Vi hinner prata en massa med medan vi går. Förstår inte alltid alla gånger hur vi får till allt på en och samma gång men det går. Vi kan vi om vi vill!



Idag har jag alltså hunnit med att jobba, fika med Camilla, sola och promenera. Känns som att det har varit en väldigt driftig dag. Mycket bra dag! Inget som jag kan klaga på!

"Man ska va nöjd, för vet du vad? En björntjäns gör ingen glad. Glöm bort bekymmer, sorger och besvär! Var nöjd med livet som du lever här..."  Typ.

Även hotellet till helgen är bokat! Är såå ladda så det finns nästan inte! Längtar så!

Men nu. Packar vi ihop för imorgon blir en LÅNG dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0