Fjällmys

Nu har jag och Johanna som kom och gjorde mig sällskap på Cafet laddat med en massa massa mjölk, choklad och grädde.. Det skall alltså bli fredags mys på fjället med lite varm choklad toppat med grädde. Mumma! Helt underbart att ha så att man kan varva ner och bli lite varm. Det är verkligen ingen värme här uppe nu. Men det kommer att bli värre skulle jag tro och det har varit värre. Å jag som inga vantar har. Har tappat två vantar sedan jag kom hit. Nu har jag bara ett par kvar.. Å inte är dom speciellt bra heller. Men, men.. Nu skall jag inte tänka på det. Det skall ju bli mys pys med varmchoklad här. Då kan man inte tänka på nåt så tråkigt som "vantförluster"..
Laddat och klart.. Snart drickbart! ;)
Helt underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0