Mellandagar..

Herregud så fort det går ibland. Hinner ju inte alls med att skriva fast att jag bra gärna skulle vilja. Hinner slänga in någon rad nu innan det är dax att byta om till jobbet..
Här händer det massor fast inget alls. Vet inte vad man skall skriva. Dagarna går. Man sitter hemma och längtar ut i backen eller så umgås man med alla nya vänner eller så jobbar jag. 

Nu till nyårshelgen kommer vi alla att jobba helt sjuka pass. Börjar kl 11 och slutar någon gång efter 0200. Det kommer nog att kännas i kroppen när denna perioden är över. Men jag är ändå sjukt laddad inför det.
Imorgon hoppas jag på att komma ut i backen så att jag kan prova min bräda och kanske ta lite bilder..
Får se om jag lyckas med mina planer.. Men det borde jag nog..
Skrives...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0