Så mycket...

Skulle helt säkert kunna sitta och skriva i timmar för att få med allt som har hänt den senaste tiden. Det är så mycket att jag inte ens vet själv vad jag gör och vad jag inte har gjort. Det händer massor. Det är inte allt för mycket jobb ännu men det är en hel del annat. Idag har jag stått på brädan för första gången på sju år. Det gick verkligen inte alls bra! NoNo! Det gick inte ens i närheten av bra. Men men, det är trots allt väldigt länge sedan jag åkte. Inte att jag åkte mycket innan heller.. Det är som att börja om på Noll igen. Jobbigt värre! Men några gånger till så blir det nog bra detta! Har tänkt att lära mig igen. Men jag måste över gränsen en sväng så att jag kan köpa en bräda till mig. Har ingen nu och hyra flera ggr om det funkar inte alls i längden det inte. Hade tur idag och fick ett jätte bra pris. Men det kan man ju inte vänta sig att få flera ggr..
Jaha.. Det var mest om dagens aktiviteter det. Annars då?
Hu.. Det händer allt för mycket nu! Men men..
Imorgon blir det lite mer åka och sedan meny provning. Efter det så blir det helg och så är det jobb som gäller! Det gillas! Massor med jobb. Ännu mer ändå hellst..
En liten bild från jobbet. Så ser det ut där jag jobbar. Iaf framsidan..

De kommer mera ;)

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej :) ville bara önska dig en riktigt riktigt God Jul !!! Var rädd om dig och glöm inte att du är värdefull!! Kraaaaaam Anki

2010-12-17 @ 10:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0