Buhu..

Nu är jag lite ledsen i ögat! Mitt fina bildprogram har ballat ur totalt! Fungerar inte alls! Jag som var så in LÖV i det programmet. Hade ju precis lärt mig det och det var roligt! Så svek det mig precis när vi lärt känna varandra. Dumma program! Inte alls glad över det. Vad ska jag nu hitta på? Jag som tyckte att det var roligt att sitta och pilla med bilder. Men ne inte det inte!

Tror att jag ska ta och baka en kaka istället. Den kommer inte att svika mig innan jag har ätit upp den iaf! Haha.
Då för den lite gott med sig för den smakar bra när den är klar, om den blir bra vill säga.

Jaja. Men nu ska jag nog ta och röra ihop den jäkeln tror jag. Då blir det något nästan vettigt gjort idag iaf!
Inte bara sitta på rumpan framför datorn. Inte bra att bara sitta framför datorn. Det är fy, fy!


Så torka tårarna, fixa en kaka och njut!



Later!

Kommentarer
Postat av: rebecca

men duuu, du som var så kär..:( hoppas du hittar något nytt, något ännu bättre. ;)

2010-02-28 @ 13:40:32
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0