Dagens


Kvällsfika. Sconse. Mums!


Det är nästan så att der är lite i den stilen min dag har varit. Jag har grejat nästan hela dagen.
Allt sånt där roligt som man måste. Typ som att tvätta, dammsuga och skura. Spännande värre!

Åkte en tur till Gbg och sedan åter. Var ner för att fika med en Barndomsvän! Jätte mysigt.
Vi var brevvänner när vi var små, när vi var ännu mindre än det gick vi på samma dagis.
Så man kan egentligen säga att hon är den som jag har kännt längst av alla.
Fast vi har väl inte haft den bästa kontakten dom senaste 10 åren. Men det var ändå väldigt roligt att träffa henne.
Lite konstigt kändes det. Vad pratar man om när man inte sets på typ 13 år? Vi brevväxlade ju ett tag. Men sen rann det ut i sanden. Så efter det har vi inte haft jätte mycket kontakt. Ingen alls om jag ska vara ärlig. Riktigt tråkig. Men det var kul att hitta igen henne nu och ta en fika. Riktigt trevligt! Det måste vi göra igen tycker jag. Inte varje dag man sitter och pratar om hur dagis var inrett.


Väl hemma igen så blev det att jag vart sugen på sconse. Så då blev det de! Gottigt.
Nu sitter jag här med kanelte, äter nybakt och bara myser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0