Fredag


God morgon! Vilken underbar dag va? Det är liksom fredag! Vem gillar inte en fredag? Undra hur många gånger man kan upprepa fredag? Haha.

Ne nu får  jag ge mig!

Sitter här och är smått orolig för när det har tänkt att trilla ner en massa snö från mitt tak. Det verkar som att det är plusgrader nu. Öppnade dörren för att kolla läget. Tänkte att det kanske var massor med snö med tanke på att jag vaknade vid 06.00 någon  gång av att någon skottade. Men det var inte en massa snö. Det droppade från taket. Så nu trillar det väl ner när som hellst. Har en jätte snöklump eller vad man ska kalla det som hänger ut från taket precis ovandför dörren. Det droppade bra där. Så länge det bara droppar är jag ganska så nöjd. Men jag gillar inte tanken på en massa blöt snö på taken.
SKIT HYRESVÄRD! Har skickat sms till honom angående snön men inte fått något svar. Bryr han sig inte om taket skulle trilla in?

Jaja. Det visar sig.


Nu ska jag göra mig klar för denna fredag. Skall hjälpa en vän lite. Med exakt vad kan jag nog inte säga. Lite hemligt tror jag.

God Morgon alla glada!

Kommentarer
Postat av: xxxx

Du är vacker så en vårdag!

2010-02-26 @ 09:51:03
Postat av: andrea

inte kul... minhyresvärd har varit uppe på taket hela två gånger sedan jag flyttade in , och när va de,.. i slutet på januari... :) inte för att jag e så orolig på första våning men :P

2010-02-26 @ 18:11:30
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0