Inte onsdag.


Ne nu är det inte onsdag längre. Nu är det Torsdag och det är morgon!
Tyckte att det lät lite lustigt ute så jag var tvungen att kolla vad det var.



Det var två gubbar/män som skottade snö från ett granntak.
Det satte igång mitt huvud så jag funderade på det som min hyresvärd sa.
"Det är konstruktionen på taket som gör att det ser ut att vara så mycket"
Känns inte som att jag tror på honom. Känns mest som att han är lite lat. Med tanke på hur resten av utsidan av huset ser ut. Pengar, pengar, pengar tänker han nog.
Får se hur det blir när taket rasar.



För övrigt så ska jag greja en massa idag har jag tänkt. Fortsätta med mina kudd projekt och även gå på span på vinden. Måste kolla om jag har en till STOR kudde där eller vart den kan ha tagit vägen. Vill fixa en till så att det blir två sittkuddar.
Bleker just nu tyg som även det ska bli fodral. Så ska jag se om jag kan hitta på något mer kul. Klippa sönder grejer för att göra nya är roligt!



Drömmar.
Jag drömmer så konstigt nu, har gjort det tre nätter i rad. Varför är det så?
Drömmer mardrömmar om jobb. Drömde att jag fick mig en vovve och så drömde jag nu nyss innan jag vaknade att mamma och Sten hade varit tvugna att flytta på kaminen för att det inte gick att elda nere längre. Dom hade fått ställa den på ett annat ställ å där var inte brandsäkert. Det började brinna i en fläkt och sen vaknade jag.
Massa konstiga drömmar. Varför sover jag så oroligt för?




Daxs att sparka igång dagen på riktigt nu!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag har redan en kattställning jag med, som jag inte använder. men tack ändå söta du. :)

2010-02-18 @ 12:59:04
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej hjärtat.

Än så länge går det bra med eldning nere i källarn. Jag lovar att vi inte ska dumma oss med tokiga eldningar. Men tack för att du bryr dig om.

Har hört något om att drömmer man otäckt ska de komma något bra. Inte vet jag. Men vi kan ju hoppas och hålla tummarna.

Väntar på foton nu på kuddarna



Kram mitt hjärta

Älskar dig

2010-02-18 @ 22:50:46
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0