Natten kommer snabbt..


Mycket snabbare än vad man tror! Hur ska man hinna allt? Det undrar jag!
Det känns som att jag aldrig ens hinner med hälften av vad jag skulle vilja göra, inte har man någon ork till det heller! Det är inte många timmar man har hemma innan man ska lägga sig och sova igen.

Upp, iväg jobba, hem turbo grejja och sedan sova.

Denna fina rutin repeteras om och om igen fram tills det är helg. Då lägger vi till ett jobba till efter hem! Buhu!
Inte finns det någon energi kvar nu inte. Har faktiskt dammtorkat, lagat mat och diskat två gånger idag sedan jag kom hem. Plus att jag även har varit ute en sväng och skottat lite. Fattar inte vart all jäkla snö kommer ifrån. Trött på den är jag och en riktigt "gnäll-fis" eller som jag säger ibland en riktig "Bitter F" har jag varit idag. Tur att jag säger det om mig själv för det får jag. Haha.


Nee nu orkar jag inte sitta här och gnälla mer. Har ju ändå inget roligt att skriva så det är lika bra att lägga ner. Hehe.



Men jooo!
Jag LÄNGTAR, räknar ner nu.
Tills att det blir torsdag.
Den dagen kommer vara bästa dagen på denna veckan.
På flera veckodagar.
Men efter den så väntar ju faktiskt ytterligare tre fantastiska dagar.
Mmm. Lätt att jag ler nu va! Hihi.
När det gäller detta finns det defenitivt inget att gnälla om!
Det är bara LYCKA, med stora bokstäver precis som det står skrivet!
Ååååh!



Ne sova nu så att tiden går lite snabbare..


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0