SöndagsMys


Jaha. Då var denna dagen snart slut. Här sitter jag och funderar på vad fasen jag har gjort idag egentligen. Men jag har kommit fram till att det är en hel del ändå. Bara det att jag klev nog upp för tidigt och fick en på tok för lång dag. Känns nästan som att det jag gjorde i morse var vad jag gjorde igår. Men så är det ju inte.

Var duktig och gick och handlade förrut. Använde dricksen till middags mat idag. Namnam! Mycket gott blev det!

Lax, frästa grönsaker och sparris.


Mycket bättre än vad jag väntade mig faktiskt. Kan jag rekomendera! Japp det kan jag.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på mer idag. Har något konstigt sug efter någon som jag inte kan sätta fingret på. Nästan så att det skulle kunna vara hårdbröd eller nåt. Men jag vet inte. Dumma jag som inte köpte det när jag var på affären. Attans!

Ja ne.. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Men jag tror att jag tar och viker tvätten och diskar undan middagen. Då vet jag att det är fint när jag vaknar imorgon.

Spännande jag känner mig. NOT!
Men vadå.. Det är faktiskt Söndag idag. Då ska det inte vara spännande. Det skall vara lugnt och stilla!



Tänker på alla i Chile och Frankrike som jag nyss såg på nyheterna. Inte alls kul! Lider med alla som har släkt och vänner där.

Gillar inte att det är en orkan påväg hit heller. Tror att jag kommer att vilja hålla mig hemma imorgon jag. Fast det visar sig väl imorgon. Men dom säger att det ska bli blåsigt.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0