To Work!


Japp! Ikväll är det jobb som står på schemat. Här ska det jobbas!




Jag är så sjukt laddad!!!

 

Jätte laddad!   Sjukt laddad är jag med tanke på att jag inte har jobbat på en hel vecka. Bara suttit hemma typ. Inte för att jag har suttit still hela tiden hemma men ändå. Jag har ju knappt varit utanför dörren. Så nu hoppas jag att det kommer folk ikväll så att jag får någt att göra!

Dagen idag har jag använt till att fika med en vän som jag inte sett sedan nyår. Plus att jag har bäddat rent i sängen. Innan jag gjorde det strök jag mina sängkläder. Hur lite har man inte att göra om man stryker sängkläderna? Det brukar jag då aldrig göra annars. Efter det bakade jag lite bröd och sprang ett varv med sugaren i lägenheten så att golvet skulle bli mjölfritt igen. Lr kanske inte. Men man kan låtsas!

Nu ska jag sammla mig för att gå till jobbet. Måste tänka på att akta mig för taken. Det rasar både här och där just nu. Väntar fortfarande att mitt tak ska bli snöfritt. Dom andra taken på detta huset har blivit det och stuprännan följde nästan med.

 

Ses!

 

 


Kommentarer
Postat av: andrea

ballaste bilden ever!!! :D

2010-03-02 @ 23:19:02
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0