God morgon lr god dag det e lite som man v...

dsc02754 (MMS)

God morgon lr god dag det e lite som man vill.. Titta vad jag fått med posten. Super grej ju! Nu kan jag ju sova nästan vart som hellst och man vet alltid vart jag ska ;) Igår vart det en sväng till Havsbadet igen. Hur kul som hellst tycker jag. Blev lite som att när man var liten igen. Gamla minnen lockades fram. Riktigt kul! Idag står städning, tvätt, räkningar och en tur till torp på schemat. Lagom roliga aktiviteter men mycket nödvändiga! Troligt är att det rundas av med en tripp till Lidköping och måndagsklubb. Tror visst att vi var igång igen.. ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

ha det kul ni två!!! :)

2010-07-26 @ 21:56:21
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0