Helt vanlig dag..


Det är precis vad det är idag. Det är tisdag och det händer inte något alls. Bara en vanlig dag. Jobba och gå hem efter det. Spännade va? Not. Men det funkar fint iaf. Imorgon är det dax för Fjorden. En gång varje år under några dagar har vi festival. Det gillas. Massor att titta på och det innebär en massa jobb för en hel del folk, det är bra det. Golv som skall läggas, tält ska resas och sedan behövs det personal under alla dagar. Folk som rings in från höger och vänster. Plus att folket i staden får något att roa sig med. Tivoli, Dansbans, Artister, Nattclub och en massa annat. Har inte läst programmet för i år men det är aktiviteter hela dagarna från den 28-31. En folkfest är vad det är. Hoppas verkligen att vädret håller sig på den goda sidan så att man verkligen kan njuta av dessa dagar. I fjol var det väl si sådär med vädret. Kommer inte riktigt ihåg faktiskt..

Hur som haver så hoppas jag verkligen att det blir bra i år :)


Igår så roade jag och Lilla Zan på Harrys Lidköping. Det var helt ok var det. Riktigt kul faktiskt. Lr kanske inte om jag ska vara ärlig. Det var roligt stundsvis. Men det var inte alls så som jag hade hoppats på. Vi hade betydligt roligare förra året när vi var där. Kanske att vi hade för höga förväntningar eller inte alls var på humör. Jag vet inte rikgit men det blev inte som vi hade tänkt oss.
Kanske att man ska stanna hemma nästa gång man får för sig att gå ut?
Många gånger blir det inte alls som man tänkt sig. Men det ger sig väl. En annan gång är ju en annan gång. Kan bli bättre och det kan bli likadant.
Gott sällskap hade jag men det var inte alls som jag hade tänkt mig. No.no..



 

Roade mig på vägen till Lidköping. Snyggt lr? Haha.. Not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0