Kakmonster


Igår hade vi tårta på jobbet och idag får vi bullar. Jäkla tur att man inte behöver tänka på "strand kroppen 2010" när man sommarjobbar. Då hade jag legat risigt till, NOT! Kakor, Bullar och allt vad det är e ju gott. Skulle man leva två gånger kanske man skulle tänka sig för lite mera. Men jag har bestämt för mig att jag nog bara kommer att leva en gång så det är väl lika bra att bara köra på eller?
Näsbrännor och ont får man väl nog av iaf? Lr? Då behöver man väl egentligen inte snåla på det som är gott utan att skada jätte mycket. Lr?
Äh.. Jag vet inte men det känns som att man får unna sig lite gott i livet för att man ska stå ut med det lr? Det finns många goda saker som man kan unna sig. Goda saker av olika slag. Sånt som sätter lite guldkant på tillvaron. Det borde man inte behöva snåla med. Det behöver ju inte heller ens vara något som kostar mängder.



Mina GuldKron :)

Vänner - Mina underbara vänner som jag kan skratta tillsammans med, som jag kan bara sitta tyst tillsammans med, som jag kan vara mig själv med och som tycker om mig för den jag är. En grupp människor som bara genom att finnas förgyller min vardag.

Familj - Långt, långt borta men ändå bara ett samtal bort.. Dom som jag inte kan krama och hålla finns ändå med mig och ger mig värme. Familjen.. Det är något speciellt med den.

Musiken.. Naturen..

Å så mycket mer.. Men värmen ifrån vänner och familj tar priset!  Jag e lyckligt lottad jag!


Så även om det finns en massa gott som jag inte tycker att jag behöver snåla på så behövs det inte direkt heller för att göra dagarna sååå mycket bättre, Love my friends!
Vi tar igen det sommaren 2011 stället tror jag.. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0