Koppling


Jag har ingen koppling hemma.. Mitt nät har dogat! Skulle koppla upp mig igår innan jobbet men tji fick jag. Gick inte alls! Ne, ne tänkte jag. Tar det när jag kommer hem igen. Kan ju inte vara så förbaskat svårt att ordna. Strulat har det gjort förr. Haha..

Så när jag kommer hem testar jag att plugga ur och byta sladd för att få någon reaktion. Fungerar inte! Nehe. Avinstallera det hela för att köra igen kanske? Det är trots allt "plug and play". Sagt och gjort! Vad händer sedan då? NADA! Inte något.. ingen reaktion alls. Det är totalt stopp. Det blinkar och blinkar om modemet men det händer inget mer.. DÅLIGT! Nu måste jag nor ringa tre för att se om jag får någon ordning på det. Känner mig inte jätte sugen på att sitta och betala för något som inte alls fungerar.
Kanske att det är ett handhavande fel vad vet jag? De enda jag vet är att det fungerar inte och det gillar inte jag alls!

Försökte tjuva mig in på någon grannes modem. Det gick inte heller! Buhu..

Nu får jag nöja mig med att surfa kortare stunder på jobbet. Ledig tid som man har. Fast jag vill hellst vara ute i solen då ju.. Åh! Sikka problem man har va?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0