Vad händer?


Massor och inget allt skulle man väl kunna säga. Gör allt och inget allt för att slippa tänka. Men tänker ändå! Fast försöker att använda det hela. Vända det till något bra. Funderar just på om jag kommer att kunna vända det till något bra och göra slag i saken.. Göra det som jag faktistk funderar på. Hoppas! Finns ju ingen anledning att inte göra det. Lr?

Hemma nu iaf. Åter på jobbet. Sitter här med min telefon och väntar på att den ska ringa. När som hellst gör den säkert det. Då är lunchen slut och man går in på andra halvan av dagen.

Sedan blir det kvällen igen. Ikväll är vi igång igen. Denna gången har vi fått påökt så vi blir tre istället för två. Ser verkligen fram emot denna kvällen. Brukar gilla Havsbadet. Kommer nog bli riktigt nice. Bra personal och gott sällskap. Vad mer kan man begära? Eh.. Inte mycket tror jag väl.

Ska försöka att mobilblogga vidare om småsaker. Inte mycket att skriva om nu. Men det kommer väl?

Allt kan visst hända har jag lärt mig. Man tror en grej och så blir det något helt annat av det.. Spännade va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0