Inspiration..


Söker massor! Vet inte alls nåt som är bra just nu! No, no! Gillar inte min garderob alls och hittar inte precis något annat som jag gillar heller när jag klickar mig igenom HM's och Ginas sida ex. Kankse ett lr två plagg per ställe. Men det är ju inte mycket alls det inte.. Buhu! Vad gör man då? Rotade igenom min garderob lite igår. Hittade två klänningar jag ALDRIG använt. Varför? Jo jag är inte precis någon klänningstjej. Men nu måste jag snart använda dom eller sy om dom till något som passar sig. Blir tokig av att det ska behöva ta 30 min att bara klä på sig. Denna klädesångest! Åh! Avskyr den.. Dumma, dumma!

Funderar på om det är dax att göra en ännu djupare dykning i garderoben eller om jag kanske kan komma på något annat kul. Ändra på nåt så att det känns lite roligare.. Men vad? What? Använda något av alla mina skor kanske? Hm.. Loppis och hitta nåt som jag kan sy om? Gah! Måste komma på något som inte skadar min plånbok allt för mycket..

Ilands problem kanske?



Satt nyss och pillade med ett mindre lyckat Collage.. Hoppas på att finna inspiration till att göra det bättre en annan gång. Från det ena till det andra som vanligt. Men det har iaf med kläder att göra och min jakt i att finna ut något nytt..

 

Ingen aning riktigt vart allt kommer ifrån just nu ERROR uppe hos mig.. Hostmedicinen skyller jag på. Nu något finare som någon annan gjort. Gillar hennes stil men jag tror inte att den är för mig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0