Sjukt trött.


Kan det bero på att jag har någon typ av virus som spökar i min kropp? Så trött så att ögonen faller igen. Vaknade inatt någon gång efter kl 03.19 av att jag höll på att hosta ut mina lungor.. Inte skoj alls! Inte är man utvilad heller när man vaknar. Dumt det där. !

Men nu har jag iaf pratat med vådcentralen, får se om dom skulle kunna tänka sig att göra mig en liten tjänst. Hoppas verkligen! Skulle vara skönt att få med sig lite hostmedicin så att man iaf kan sova och jobba. Men det återstår att se. Hon som ringde mig skulle skicka det vidare till en läkare och fråga. Fast hon tyckte egentligen att jag borde komma på en undersökning med tanke på hur det var sist jag var sjuk. Kolla så jag inte fått den där plastbakterien igen. Hoppas verkligen inte det! Vill inte.. Då vet jag ju att det tar en halv evighet innan jag blir av med det igen. Men men..

Det blir nog bra det här! Undrar bara hur jag ska få reda på om dom kommer att skriva ut nåt åt mig.. Hm..

Nu ska jag jobba klart, hem å packa sedan bär det av! Längtar såå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0