Skatten


Tänk så glad man kan bli för lite pengar! Pengar som man en gång haft, blivit av med och sedan får det tillbacka igen. Det blir man lycklig över. Det skulle varit ännu roligare om man fick sig lite mera än det ändå. Men man får kanske inte alltid allt som man vill. Jag är faktiskt nöjd med det lilla! Så länge som dom inte vill ha pengar av mig så blir jag så glad så! Me like! Nu kan man njuta lite extra av denna månanden. Gotti gott!

Vad händer annars då?

Inte mycket alls vill jag lova. Igår blev det ett långt samtal med grannen om allt mellan himmel och jord. Vi prata allt från affärsideer, skador, barn och bakning. Säkert en massa mer saker med som jag glömt. Men det är trevliga grannar jag har iaf. Det gillar jag med!

Gillar en massa saker idag. Utom att det är kvavt och varmt inne på vårat lilla kontor. Man vill nästan inte ha kläder på sig men man kan ju inte klä av sig heller. Får kanske ta lite hänsyn till kollegorna.. Lr? Haha..

Vad skall mer sägas? Hm. Vet faktiskt inte. Imorgon kanske det blir lite äventyr med Beccis, om det inte blir springa i skogen så kan det bli bakning. :)







Bilder från Beccis och mitt förra äventyr.. Hoppas på att det kan bli en ny sväng imorgon. Men regnar det så går det ju inte. Hoppas och håller tummarna. Regnar det så blir det nog en fika och baka dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0