Slappt värre!


Verkligen. Har så gott som inte gjort något vettigt på hela dagen. Har slappat och letat nåt vettigt program som jag kan ordna med bilder i. Men ikke! Finner inte det rätta. Tror att jag för tillfället har fem olika progran och inget gör som jag vill. Det är illa det! Men lite kul kan man ha ändå. Så det är väl mest det so mjag har pillat med hela dagen. Otroligt slappt. Kunde kanske gjort nåt bättre med en ledig dag, men med vädret som är känns det inte så ändå.



Den blev ganska så fin tycker jag. Inget avancerat men det bidde lite bättre än vad den var innan iaf..

Så vad hände sen då? Jo jag kunde inte riktigt hålla mig så det blev en omgång muffins till. Inte vilka muffins som hellst heller utan Matmuffins. Mycket goda blev dom. Förlåt Beccis, kunde inte hålla mig. Men då vet du vad vi äter när vi ska ut i skogen nästa gång ;)

 

Mitt upp i mitt vevande av smeten så ringde telefonen. Åh så glad jag blev! Tack för regnet iaf. Pga av det så behövs det mer personal vilket betyder att jag får jobba! Wii! Hur många blir super glada för att man blir inringd en fredagskväll? Jag blir. Å nu ska jag göra mig klar för det där jobbet. Kan vara på tiden med tanke på att jag börjar om hela 29 min.. STRESS!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0