Sommaren..


Hoppas jag verkligen är här för att stanna! Ååå! Sol är det bästa som finns ju. Önskar bara att man kunde få vara mer ute och njuta av den. Inte alls lika kul att sitta inne med dessa lurar på öronen när solen lyser. Glatt avundsjuk på dom som ligger i parken utanför och solar, FUBB! Ne men någon annan gång är det jag som ligger där och någon annan som tittar på. Hehe. Jag är glad så länge solen skiner! När det är sol ute så ska man väl ha sol i sinnet med.


Igår promenerade vi runt hela strandpromenaden, Jätte mysigt!
Efter den långa goa promenaden i solen så satte vi oss på en bänk jag och Donnan för att äta en glass. Gotti gott!


Nu sitter jag mest och längtar efter att få sluta jobba så att jag kan få springa ut i solen igen. Var ute en sväng på rasten. Nästan farligt att gå ut.. Man vill inte in igen! Åh...

Men snart så får jag smita... LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk... för några år sedan var det du som gick fullt påklädd hela sommaren och hatade solen, allt ändras....

Titta in på min blogg och se vad jag hittade för fin bild på morfar.

Kramen

2010-06-01 @ 19:26:51
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0