Student!


Åhh.. Minnen säger jag bara! Helt sjukt! Tänk att man känner pulsen och bara ryser när man ser alla dom små glada studenterna. Lyckliga är dom. På måndag är dom om dom har otur arbetslösa. Det är väl kanske mindre lyckligt. Men vem tänker på det den dagen som dom tar studenten? En hel del har nog sina planer för framtiden klara. Vet vilken skola som dom ska plugga vidare på. Andra kanske tar det stilla ett tag och så finns det som drar utomlands på andra äventyr. Alla har vi olika sätt att förvalta det hela på. Önskar den "nya" kullen lycka till och hoppas att dom inte har allt för ont i huvudet när dom vaknar imorgon. Full rulle är det då på stan iaf! Ett jäkla liv. Men jag gillar det. Tänk om det alltid kunde vara musik på stan under sommaren? Det hade ju varit toppen!
Kanske att det finns många andra som inte hade gillat det men jag är ju en sådan som gör det. ;)

Några av alla fina bilar som har farit runt här idag. Missade dock Estetarnas :(
Men några fina fick jag på kort ändå..



 

 

 


GRATTIS :D




Kommentarer
Postat av: Mamma

Har en vän som ska till Uddevalla i sommar. Är det något som jag ska skicka med???? Hon åker bil. Hör av dig.

Kram

2010-06-03 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0