Tillbaka till verkligheten! Yes, så här se...

dsc02444 (MMS)

Tillbaka till verkligheten! Yes, så här ser det ut på mitt skrivbord. Snyggt? Tant doktorn var iaf jätte snäll snäll med mig och skrev ut medicin till mig :) Gillar jag. Kanske att man kan få sova inatt då, hela natten. Det hade jag tyckt varit riktigt skönt! Sitter på min stol nu och funderar.. Vad ska man göra till middag? Ska bli massa matlådor av det hellst... Tips? Någon ungs mat igen kanske..? Så till något annat roligt. Gillar skarpt att jag kan blogga från mobilen, kostar inget extra och jag kan göra det precis när jag vill. Det är bra grejer det. Hinner kanske få med lite mera av min dag. Inte fel! ;) Mamma borde iaf gilla. Hehe


Kommentarer
Postat av: Mamma

De gillas

Kram

2010-06-17 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0