21.55


Igår kväll. Ibland kan man ju komma på saker i lite bättre tid. Men igår kväll kl 21.55 kom jag på något fantastiskt.

- Jag villa ha glass!
N - Jag sätter mig nog och tittar på tv..
- Men jag vill ha glass!
N - Jag tänker kolla på tv men du kan gå.
- Vill inte du ha glass?
N - Jo det går alltid ner.
- Men kom igen jag vill ha glass!
N - Okej..


STRESS!!! Skrik, panik och fnitter!

Till det hela hör då att eftersom att kl var 21.55 så var det 5 min kvar tills att butiken en bit ner på gatan stänger. Utan att egentligen tänka efter så lägger vi iaf två minuter på att prata om glassen innan vi slänger på oss kläder och skor för att springa som tokar!
Springer verkligen som galningar för att hinna ner till affären. Åh så kul jag hade! Natta i mjukisar som är trekvarts och så stövlar med klack.
Vackert! Haha. Trippandes fram jagandes mot målet! Vi visste vad vi ville ha. Jaga mot MÅLET!



Titta vad vi fick tag på för gott!
Det är glass och det var det vi jagade så det var precis det som vi var ute efter.

Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0