God dag!


Ja nu är det dag. Lunch timme säger dom på radion. Önske lunch till och med. Funderar på om det är så att man kan önska sig en lunch med? Haha.
Så vad händer idag då? Inget vettigt alls vad jag vet. Längtar tills på torsdag, då skall alla fingrar och tår  hållas. Då är det daxs för intervju igen. Hoppas att det går bra gör jag! Men idag är det bara tisdag så det är en massa dagar kvar tills dess. Kan inte komma på mer att göra hemma. Äggen är slut så det får vara färdig bakat här. Kan inte baka mer heller för burkarna är fulla, påsarna slut och frysen nästan full. Finns ingen plats för mer! Vad hittar man på? Gaah! Blir galen av att ha nada att göra. Det är inte kul att vara göra lös!

Jo just det ja! Kan faktiskt stolt säga att jag tränar fortfarande. Mitt lilla ryck har hållt i sig en vecka nu va? Tror det. Har iaf tränat alla dagar utom fredagen. Det fick vara lite av en vilodag. Det är ett bra tidsfördriv att träna. Men man kan inte träna kroppen en hel dag. Det funkar inte! Lagom är bäst. Har faktiskt utökat så det är inte bara rumpan. Det är även mage, rygg och armar. Så det kan ju bli bra det här.


Nee nu ska jag dricka lite mer kaffe, lägga benen i kors och fundera en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0