Harrys B


Ikväll var det Harrys Brudar hela kvällen! Så trevligt vi har haft det! Jätte trevligt! Verkligen. Jag menar det! Tycker att vi borde göra om det. Det var Quizz, Mat och Dryck. Helt klart en helkväll eller vad man ska kalla det. Fattas bara att vi lyckas få ihop det någon gång så att vi kan gå ut tillsammans allihopa. Men då måste vi hitta vikarier i garderoben! Ofta det händer lr? Haha.

Hur som haver en jätte trevlig kväll och jag ville tacka för den innan jag kröp ner i sängen. Här kommer dom kort som jag tyckte blev ok av dom som jag försökte knäppa. Min kamera är inte så snäll att det blir bra kort. Men ändå!


Vi avrundade allt hemma hos Andrea, där hon gjorde jätte goa drinkar. Tack igen för dom!

Som sagt. Kort och gott. Tack för en jätte trevlig kväll! Väl behövd!


Natti natti folks!

Kommentarer
Postat av: rebecca

:D

2010-03-05 @ 15:32:37
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0