Klippt och klart!


Nu har jag klippt, strykt och sytt hela förmiddagen mellan alla samtal som jag skulle ringa. Faktiskt rätt nöjd med resultatet. Det blev ju inte värre iaf!




Kan ju inte påstå att jag tycker den var snygg innan. Den var fin när jag köpte den. Men det har hänt något på vägen. Så den satt defenitivt inte lika bra längre. Så efter att ha sytt in den en aning och klippt av den blev det bättre. Funderar på om jag ska klorbleka den. La dom bitarna som blev kvar i klor för att se hur det blir. Måste testa på lite innan så att jag vet att det blir bra. Dumt att göra något som är rätt ok till inte ok. Eller?

Nåt åt det här hållet kan jag tänka mig i solen.

Så vad säger folket blev det bra eller?
Nu är jag redo för vår iaf.

 

Fattas iof ett par nya skor och det kan jag faktiskt inte sy. Hade jag kunnat hade jag nog gjort det. Men det kan hända att det blir en liten kjol av dom tygstumparna som blev över. Får se.

 

 


Kommentarer
Postat av: andrea

haha den va fruktansvärd innan.. mkt bättre nu!!!!

2010-03-12 @ 18:35:48
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: Nora

Snyggt kusin! Vilken talang du har, blev skitsnyggt ju!

2010-03-12 @ 19:11:02
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hälsa Andrea att den var mycket modern när du köpte (fick den efter en massa tjat) för så där tio år sedan...

Ser bra ut, allt som går att ändra och kommer till användning är bra.

Duktig tjej.

Allt sitter i generna Nora...

Kram

2010-03-15 @ 08:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0